ANAF a lansat CHAT, un nou serviciu pentru contribuabilii care folosesc portalul Fiscului. Cu ajutorul acestuia, oamenii pot primi ajutor pentru a folosi serviciile disponibile pe portalul instituției.
Serviciul va fi lansat în 22 noiembrie și va fi disponibil la https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center. Va fi în fază de testare până la sfârșitul anului.
„Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF”, potrivit unui comunicat de presă.
Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară.
Despre Autor
Cred că te-ar interesa:
-
Primarul Ionel Tatu se ține de cuvânt și obține finanțare pentru 35 km apă si canalizare
-
Accident de circulație: O șoferiță a lovit un bărbat care circula pe trotinetă
-
A fost semnat contractul pentru transportul în comun pentru ruta ROSEȚI → JEGĂLIA → BORCEA
-
Locuri de muncă în județul Călărași
-
Consiliul Local Călărași se întrunește pentru o nouă ședință ordinară. Vezi lista proiectelor